(Ini adalah blog promosi,bukan laman web sebenar Eramillion)

SELAMAT DATANG KE BLOG PROMOSI ERAMILLION.COM









MARI SERTAI BISNES ERAMILLION


Sesiapa sahaja boleh menyertai bisnes ini

-Bukan MLM
-Bukan Program Mengarut /Pasif Income!! 
-Bukan JAYOR (Join At Your Own Risk) !!
-Bukan Skim Cepat Kaya/Bukan SKIM PIRAMID/
-Tidak Perlu Promosi
-Tidak Perlu Mencari Orang

-Keuntungan DIJAMIN

Konsep Perniagaan EraMillion 


EraMillion bukan skim cepat kaya, bukan MLM, bukan skim pelaburan,... tetapi adalah perniagaan berasaskan konsep perkongsian keuntungan (profit sharing) dan BUY BACK program. Anda akan mendapat keuntungan melalui perniagaan EraMillion iaitu  produk Serai Wangi,Info lanjut mengenai produk boleh klik PRODUK. 


Dimana anda beli lot-lot pakej kami dengan modal tertentu, pajak semula produk kepada kami dan kami jualkan bagi pihak anda. Untung  akan dibahagikan bersama selepas tempoh 60hari penjualan.Menarikkan?Modal anda,usaha kami..untung bersama!

Contohnya bila anda menjadi ahli program EraMillion dengan memilih apa sahaja pakej, anda akan membeli produk kami iaitu Set SeraiWangi Super Boombastic. TETAPI,produk itu tidak akan dihantar ke rumah anda sebaliknya ia akan di cagar@jual semula kepada kami dan pihak kami akan beli dengan separuh harga.Pihak kami akan menjual semua barang anda (menjual bagi pihak anda) dan selepas cukup jadual/masa kami akan memulangkan semula modal dan keuntungan yang anda layak terima mengikut harga pakej anda.Mudah kan?



Program ini sangat sesuai untuk anda yang KURANG MAHIR MENAJA,KURANG MAHIR PROMOSI dan lain-lainnya.

Konsep kami amat mudah.Anda sertai kami,kami jualkan bagi pihak anda dan tanpa lakukan apa-apa selepas 60 hari kami pulangkan semula modal dan beserta untung sekali ganda modal anda.

Jika anda mahir menaja, itu kelebihan anda.Lebih banyak tajaan berlaku,lebih besar insentif anda terima selain daripada insentif harian.




LIHAT KEUNTUNGAN ANDA


INSENTIF PERKONGSIAN 200% (60 hari)
PAKEJ BAYARAN (PERLOT) INSENTIF HARIAN JUMLAH KASAR INSENTIF DITERIMA (60hari )
PAKEJ A RM 30 (1lot) RM 1.00 RM 60.00
PAKEJ B  RM 60 (2 lot) RM 2.00 RM 120.00
     PAKEJ C  RM 150 (5lot) RM 5.00 RM 300.00
PAKEJ D RM 900 (30 lot) RM 30.00 RM 1800.00






Anda akan menerima kembali 2 kali ganda dari modal anda selepas hanya 60 hari..Pembayaran insentif anda dilakukan secara berperingkat setiap 15hb & 30hb setiap bulan..Contohnya  jika anda sertai eramillion pada tarikh 2hb,pada 15hb anda akan menerima pembayaran insentif yang pertama mengikut pakej yang anda sertai... Yang pasti anda tidak perlu susah untuk mencari orang ,tidak perlu membuat apa-apa,keuntungan tetap masuk..

Anda juga boleh membuka banyak akaun dalam 1 pendaftaran.Contohnya,Anda membeli pakej C RM150 sebanyak 10 akaun,SETIAP HARI anda akan mendapat RM50.


Jika anda seorang yang rajin dan mahir untuk menaja/cari orang   anda akan mendapat lebih insentif selain keuntungan tetap 60 hari yang diterima tanpa menaja.


 **Cuba anda bayangkan anda menyimpan RM900 di ASB ataupun Bank lain,faedah/interest   yang anda dapat mungkin paling tinggi 10% dan anda akan dapat RM90 dalam Setahun.Kalau anda sertai bisnes EraMillion,ibaratkan anda menyimpan  RM900 dan dalam masa 60 hari sahaja anda akan dikembalikan RM1800..TIADA RISIKO KERUGIAN..Fikirkanlah..






Selain keuntungan diatas,terdapat juga insentif lain yang anda akan dapat,
sila klik  PLAN INSENTIF
Jangan tunggu sampai esok! Join sekarang!




SETELAH ANDA KLIK DAFTAR SEKARANG DIATAS,ANDA AKAN DIBAWA KE LAMAN WEB ERAMILLION & SILA KLIK 'SERTAI KAMI' UNTUK PENDAFTARAN


**Pengenal Anda Adalah BASIIR




Ada Pertanyaan,sila klik PERTANYAAN

Syarikat EraMillion Marketing ini adalah berdaftar dan sah,
untuk maklumat syarikat klik MAKLUMAT SYARIKAT





0 comments:

Post a Comment